Internetowy sklep z designerskimi meblami Bynaked.pl podsumował pierwsze trzy miesiące działalności. W tym czasie spółka zyskała zaufanie nie tylko indywidualnych, ale i biznesowych klientów z Polski i zagranicy. Sklep internetowy odwiedziło ponad 12.000 unikalnych użytkowników, a przychód firmy wyniósł blisko 100 000 zł, co znacznie przekroczyło oczekiwania założycieli.
Oferta sklepu Bynaked.pl dociera do nabywców z całej Polski, ale przyciąga również uwagę klientów z Rosji, Niemiec, czy Islandii. Są to głównie osoby prywatne, które szukają czegoś wyjątkowego do swojego mieszkania, a także firmy, hotele i hostele pragnące zróżnicować wystrój swoich biur, recepcji, czy lobby. Bynaked.pl rozpoczął także współpracę z biurami projektowymi i architektonicznymi, które rekomendują meble Bynaked.pl w swoich aranżacjach.
Firmie zależy na dalszym rozwoju oraz poszerzaniu oferty handlowej. W ostatnim czasie wprowadzono nowe produkty (linię Chesterfield, fotel CH445, Bubble Chair, PK oraz stół - ławeczkę Nelson). Obecnie asortyment liczy 61 produktów. Strona internetowa została wzbogacona o sekcję ,,bestsellery”, której liderem jest fotel Egg, najchętniej kupowany produkt ze względu na wygodę, nowoczesny wygląd i cenę (od 1799 zł). W planach jest także wprowadzenie do sprzedaży innych elementów wystroju wnętrz takich, jak dekoracje ścienne w unikalnym stylu.
Poszukując dalszych możliwości skrócenia czasu dostawy Bynaked.pl nawiązał współpracę z polskimi producentami mebli. Dzięki temu zamówienia realizowane w Polsce mogą być dostarczane w terminie od 4 do 6 tygodni. Obecnie firma prowadzi rozmowy z kolejnymi fabrykami mebli w Polsce.
„Efekty pierwszych trzech miesięcy działalności pozytywnie nas zaskoczyły. Wyniki sprzedaży, jak i rosnące zainteresowanie naszą ofertą pokazały, że Polacy nie tylko chętnie wybierają stylistykę nawiązującą do lat 50-tych i 60-tych, ale też przekonali się do nowej formy zakupów, jaką niewątpliwie na rynku polskim jest internetowa sprzedaż mebli,” – mówi Anthony Svirskis, założyciel Bynaked.pl.
W odróżnieniu od innych firm meblarskich, które w działaniach reklamowych wykorzystują tradycyjne kanały komunikacji jak outdoor, radio, czy telewizja, Bynaked.pl postawił na interakcję z klientami za pośrednictwem internetu i social media. Firma jest obecna szeroko w sieci, od Facebooka przez Google do serwisu Pinterest. Współpracuje z markami docierającymi do tej samej grupy docelowej takimi, jak Blow Energy Drink, czy Answear.com. Organizuje konkursy, w których dotychczas wzięło udział ponad 500 osób. Bynaked.pl ma dziś blisko 1000 fanów na Facebooku.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/bynaked-pl-podsumowuje-pierwsze-trzy-miesiace-dzialalnosci